четверг, 22 сентября 2022 г.

23 - 09 - 2022 10 Klasse Deutsch

Thema  Wir suchen Freunde

1. Граматична тема "Модальні дієслова" Вивчіть тему і виконайте завдання.

Модальні дієслова, на відміну від більшості дієслів показують не дію, а відношення  до дії  – бажання, волю, намір, можливість, дозвіл та зобов”язаним

können

Möglichkeit

(можливість)

 Ich kann dir helfen

Я можу тобі  допомогти

 

dürfen

 Erlaubnis

(дозвіл)

Darf ich dir was helfen?

Дозволь мені тобі допомогти?

 

müssen

Zwang

(примус)

 Ich muss dir helfen

 Я змушена тобі допомогти

sollen

Verpflichtung

(зобов’язання)

Ich soll dir helfen

Я повинна тобі допомогти

 

wollen

Absicht

(намір)

Ich will dir helfen

Я хочу тобі допомогти

 mögen

 

Wunsch

(бажання)

Ich möchte dir helfen

Я бажаю тобі допомогти


Відмінювання модальних дієслів


2. s.16 Übung 3  Випишіть із тексту № 1  речення з модальними дієсловами і перекладіть.

Роботу надіслати  в Viber +380665657310

Комментариев нет:

Отправить комментарий